JUST LOOK AT THE STARS, AND YOU WILL REMEMBER ME.


Jag har precis kollat klart på The O.C s03e02.
Jag tyckte avsnittet var bra och att det var ännu bättre att Rayan försvarade Marissa för den nya saken som jag inte fattat vad har gör eller vad han ska göra där, haha. Kunde inte heller riktigt tänka mig Summer som en sån som fixar massa tivoli efter skoltid och annat, bara kul att hon vann över den andra bitchen, HAHA. Nej men jag älskar Ryan+Marissa & Summer+Seth så borde de alltid vara :D Jag förstår inte heller hur en kan bli avstängt från skolan för hon sköt en för att försvara sin kille, sjuukt!
Så länge sen man såg OC så man minns inte alltid och de är so goood!
hugs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar oc :(

2010-03-22 @ 23:34:29
Postat av: Nathalie

svar: tack så mycket =D

2010-03-23 @ 08:45:23
URL: http://nnaattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0